jueves, 2 de diciembre de 2021

PROPOSTES ALIMENTS 2


COM ACTIVITAT DE LECTOESCRIPTURA HEM OBSERVAT ETIQUETES D’ALIMENTS INTENTANT ENDEVINAR DE QUIN MENJAR SÓN I ESCRIURE’L O/I DIBUIXAR-LO, TAMBÉ HEM ESCRIT AMB L’ABECEDARI DE FUSTA EL NOM D’ALGUNS ALIMENTS. PER A TREBALLAR LA MOTRICITAT FINA HEM PASTAT, TRENCAT ENCIAM A TROSSETS, ENSARTAT MACARRONS I ALTRES PASTES EN PALS DE PINXO, PICAT AL MORTER FRUITS SECS, O AGAFAT UN NÚMERO DETERMINAT (TREBALLANT AIXÍ TAMBÉ MATEMÀTIQUES) DE CASTANYES AMB PINZES. DINS DE L’ÀMBIT MATEMÀTIC TAMBÉ HEM FET SÈRIES AMB DIFERENTS PORCIONS DE VERDURES, JUGAT AMB OUS, OUERES I DAUS, HEM CLASSIFICAT TARGETES SEGUINT DIFERENTS CRITERIS (FORMA, COLOR I QUANTITAT), TAMBÉ HEM FET TRANSVASAMENTS D’AIGUA EXPERIMENTANT AMB EL NÚMERO, LA QUANTITAT I LES MESURES DE CAPACITAT, TREBALLANT TAMBÉ LA MOTRICITAT FINA I LA PRECISIÓ. HEM PESCAT IMATGES DE VERDURES QUE ENS RECORDEN EMOCIONS. TAMBÉ HEM PARAT TAULA. PER A L’ATENCIÓ, L’OBSERVACIÓ I EL VOCABULARI ENS HAN SERVIT ELS BINGOS DE VERDURES I FRUITES. I L’ÀMBIT DE LA PLÀSTICA L’HEM COBERT ESTAMPANT AMB PINTURA ALGUNES VERDURES O TREBALLANT LA SIMETRIA COMPLETANT DIBUIXOS. JUGANT AMB ELS COBERTS HEM MILLORAT L’ORIENTACIÓ ESPACIAL, TAMBÉ L’ATENCIÓ I OBSERVACIÓ. TREBALLAT EL SENTIT DEL TACTE TRACTANT D’IDENTIFICAR FRUITES I VERDURES DINS D’UNA CAIXA CEGA.

No hay comentarios:

Publicar un comentario